Söndag

Ny dag men även sista dagen på den här veckan åter (igen) och veckorna bara rusar iväg..
Vaknade och klev upp och drog i mig lite kaffe som vanligt och började baka några pajer då några av mina barn skulle komma idag..
Graven till min egen mamma har jag fixat så fin i fredags redan så den står och är så fin..
Grattis älskade mamma på mors dag❤Älskar dig och saknar dig just idag❤
Fick en tår i ögat idag då mina döttrar ❤Therese och Madelene❤ kom med ett hjärta smycke som det står älskad mamma på ( så fint) och jag kommer använda det varje dag som ett fint minne....
Isabelle kom med jätte fina blommor och choklad❤
Min minsta son Benji kom med 2 jätte fina ljuslyktor på mors dag❤
Har så otroligt fina och Goa barn och tänker även på dom mammor som har barn men inte ens bryr sig eller ens säger grattis på hennes dag.
Jag har haft tur jag❤
Älskar dom så oerhört mycket❤
Så idag har jag fått kramas med både barn och barnbarn❤
Igår fick vi en båt också ( helt plötsligt) så nu har vi en sån också..
I år blir det varken tid eller kraft över att få ner den i sjön så den får stå på trailern till nästa sommar..
Kul sen när man väl får ut och åka..
Det regnar ute som det gjort dom senaste dagarna och det är trist..
Igår var jag ut och hade vårfesten med mina vänner uti skogen och det är så skönt att vara där ute och sen festa och umgås med alla mina fina vänner.
Vi hade jätte skoj och skrattade och tokade oss..
När några i gänget åkte in till stan och gick på krogen så åkte några av oss hem istället..
Det händer ibland att jag går ut men inte ofta alls..
Nu har vi varit och firat även svärmor på mors dag och nu är dagen och fika brödet slut🤣
Ny dag och även ny vecka i morgon och nya tag och nya utmaningar.
Snart semester och så skönt..
Tack för en fantastisk dag och en fantastisk helg med nära och kära❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0