Onsdag

Dagen idag när jag vaknade så packade vi maten vi skulle ha med oss upp till husvagnen och gav oss iväg med allt virke för att bygga reglarna till golvet.
Det gick jätte bra och pedant karl som man har så ska allt vara perfekt😂😂
Det gick kanon bra i alla fall även om det tog lite tid och det var inte alls varmt ute idag..
Det blir ju jätte stort när man väl tittar på det nu ( men) har man en husvagn på över 9 meter så blir det ju såklart stort.. 
Nu är det bara att köpa resten av virket och bygga själva golvet och trappen i helgen så vi snart kan vara där och njuta av värme..sol och bad..
Och Sen ut och köpa nya gardiner till förtältet och nya mattor ( bara för att det vill  jag ha i år) så det ska bli sååå mysigt att vara där.
Jag säger som min mamma jämt sa ( det drabbar ingen fattig😂😂😂😂)
Va även ner och kollade svärmors husvagn när förtältet kommit upp hos dom idag och det blev jätte fint.
Kul att dom också ska vara där uppe i sommar..
När vi kom hem hämtade jag ut mitt paket med kläder som jag beställt ( nu igen)😂😂
Bra att ha..
Nu är det snart natta och sova och upp i ottan i morgon och ta nya prover och iväg med min dotter på en shopping vända i Borlänge och köpa ett par skor som jag sett som är så snygga( måste bara ha) 
Har ju typ 5 par nya nu men det är bra att ha..
När man jobbar och tjänar pengar ska man också unna sig såklart.
I morgon kommer det tydligen snö så skönt att man bör civiliserat.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0