Onsdag

Ny dag och igår var det såå kvavt ute och ur att det kom regn så det blev lite bättre på kvällen.. 
Va in och handlade lite och va förbi vid graven och gjorde i ordning den och satt blommor till min älskade mamma på hennes 95- årsdag..
Det är ju jag som sköter den och har gjort det i alla år sen hon gick bort för 17 år sen............
Så jag vill att den ska vara fin..
Jag fixar den varje sommar med blommor och gör fint och lika på hösten med ljung och granris så dom inte ska frysa..
Sen är det några ""få""också som är dit och sätter blommor när hon fyller år och på hennes års-dag och  som tänker på henne..
Är glad i alla fall för dom som bryr sig och tänker på henne även när hon är död❤
Sen åkte jag till en vän som verkligen finns och förstår mig och som jag kan prata med när man är låg och inte mår så bra.
Hon är guld värd och hon vet nog mer än dom flesta..
En vän (som verkligen förstår mig ) eller ""vill"" förstå om det nu är lättare att förklara det på det sättet..
Många skulle få en smärre chock om dom visste hela sanningen..
Idag är den enda lediga dagen "" om man nu säger det på det sättet trots att jag är ledig så finns det massor som måste göras..
Ha en bra dag alla där ute.
Jag ska njuta av den lilla sol som verkar titta fram..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0