Onsdag

Ny dag och solen verkar lysa ute idag så jag hoppas att det blir varmt..
Hann inte mer än vakna igår så ringde mannen och talade om att besiktningen på bilen som han köpte förra veckan hade gått bra så nu har han äntligen en Volvo turbo som han alltid velat ha....
Skönt det då för det blev bara 2 skit 2or men det har vi delar till då vi alltid har reservdelar av bilar vi haft hemma.
Så det kostar oss ingenting som tur är.
Bra att köpa in billiga reservbilar eller få dom gratis för då har man alltid delar utan att behöva lägga massor av onödiga pengar på dyra delar när man behöver dom....
I förrgår när mannen kom hem va vi in och handlade (Eftersom vi hade bara 1 bil då) så han hade den till jobbet eftersom jag var ledig.
Jag köpte nya verktyg till mannen och en ny batteridriven trimmer som vi kan ha uppe i husvagnen..
Det blev en hel del handlat😃👌
Igår beställde jag även 2 nya tarot kortlekar så det ska bli spännande att bläddra i dom när dom kommer......
Dagen ser ut att bli bra trots mina smärtor men dom lägger jag på hyllan ett tag och ser bara framåt.
Inte många som verkligen vet hur jag mår men huvudsaken är väl att dom närmaste vet..
Man får se framåt och hoppas att allt löser sig till slut för efter regn brukar det komma solsken..
Igår var jag ute på äventyr i en annan stad,i en annan värld,på ett nygammalt ställe dit jag ofta längtar tillbaka till än idag..
Fick mig en tankeställare  på att man ska inte lita på nån, inte ens dom man ""tror"" att man kan lita på, därför säger jag aldrig nåt till nån utan jag bara ler i min ensamhet och bara ""är""
Jag är inte alls rädd för att skriva att jag mår skit när jag gör det och inte rädd för att visa både mitt svaga och mitt starka jag.
Jag är bara ""jag"" helt enkelt.
Jag behöver inte leva i en fasad att vara bättre än nån annan eller vara nån annan än mig själv, för jag köper och gör det jag tycker om att göra utan att bry mig vad andra gör..
Sen skiter jag faktiskt i resten bara.
Jag jobbar och tjänar egna pengar och dom är mina vad jag har förstått..
Jag behöver inte dölja vem jag egentligen är bakom nåt ynkligt skal.. 
Idag vet jag bättre än nånsin vad jag vetat förut!
Sista dagen ledigt idag och sen hoppar jag på mina skift igen och inte långt kvar innan semestern är här..
12 nätter sen så..
Ska bli så skönt att få åka upp till våran frizon och vakna på morgonen och ta en kopp kaffe och höra fåglarna kvittrar utanför..
Golvet uppe där är klart och i helgen åker förtältet upp och städa ur resten som är kvar ur vagnen och sen kan man åka upp precis när man vill.
Va och kollade på en nyare vagn igår och jisses vad fina dom är..
Blir nog en sån kanske nästa sommar..
Hur det än är måste man ju byta upp sig till nåt nyare och mindre än bi har vill vi inte ha.
Man blir bra bortskämd när man har en stor vagn.
Nu ska jag köpa rottinmöbler som jag ska ha i förtältet(Det är så snyggt)
Ska bara hitta dom jag vill ha först.
Ha en trevlig dag alla goa❤
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0