Onsdag

Nyss vaknat efter att ha jobbat första natten efter sjukskrivningen men är fortfarande inte bra varken i ryggen eller i min temporalisatrit..
Sen myomerna på det och blodproppar som man aldrig vet när dom dyker upp..
Astman och allergin är skit nu..
Mår skit men provar att jobba ändå få se hur länge jag orkar innan man stupar.
Det är ju snart semester och jag sitter och väntar på beskeden som är viktiga just nu och sen får jag bestämma då hur det blir med allt.
Väntan är lång just nu känns det som och samtidigt kämpa med att både vara sjuk och samtidigt vara på jobbet som är tungt och stressigt..
Jag vet varken ut eller in snart och kroppen hänger inte riktigt med samtidigt som människor inte förstår ett skit.. 
Är så trött på människor som ska vara bättre än alla andra fast dom egentligen är mycket sämre och har ett helvete som man bara döljer..
Är så trött på människor som lever i falska fasader och kränker andra när dom själva är ännu värre.
Men det är då har jag lärt mig att klankar man ner på andra så gör man det för att man har det dåligt själv och då för att må bra så gör man andra illa istället.. 
Går in i dvala snart och måste tänka på mig själv istället annars blir det inge bra.
Jag är så glad att jag har några av mina älskade barn och barnbarn som finns och svärdöttrar och svärsöner och min fina sambo som alltid finns och stöttar och ställer upp när det behövs som bäst.
Jag tänker göra ett val och ställa upp på dom som funnits nu när jag varit sjuk för det är bär realistiskt att man gör det för dom som finns.
Eller det inte så?
Det har varit otaliga resor hit och resor dit fram och tillbaka och man vet vilka som funnits vid ens sida när man mått som värst och då tänker jag att det är realistiskt att man finns för dom också och det har jag gjort.
Det känns ändå skönt att det finns fina människor runt omkring mig som förstår för man kan inte begära att vissa ska förstå.
Dom får se sen vad jag menar när tiden är inne..
Så känner jag just nu..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0