Måndag

Ny dag och ny vecka ( igen) och vi har landat i mitten på Maj nu men värmen väntar på sig..
I helgen har det varit fullt upp med allt tycker jag..
En man som fortfarande har ont i ryggen och benet och sen min rygg som inte vill må bra heller..
Men det hindrade oss ju inte från att åka iväg och köpa virke och vidare upp och bygga färdigt golvet uppe i husvagnen så den blev klar i helgen..
Det måste gjorde vi själva då vi aldrig har hjälp av nån heller utan får allt göra allt själva.
Men det är egentligen bra för då har man inga gentjänster sen😊☺
Men honkens bror erbjöd sig att hjälpa oss igår så det var jätte snällt att han frågade så nu är den äntligen klar..
Så nu blir det inflyttningsfest i den sen😊☺😊☺
Nu är det bara förtältet som ska upp på golvet och det är ju gigantiskt så det får man inte upp på 2 personer och sen förtältet på baksidan som ska upp med extra dovutrymme i det.
Det kommer bli kanon bra till slut..
Honken har en sån snäll och underbar bror som alltid finns när man behöver.
Tänk så liten släkt dom är men ack så gudomliga.. 
Världens bästa människor..
Det här varit så kallt i helgen så man kan tro att vintern är på väg igen😊☺
I morgon ska mannen besikta volvo turbon som han köpte förra veckan så nu hoppas vi att den går igenom så jag har en egen bil igen..
Det är drygt när man bara har en bil och jobbar olika skift och få turas om..
Som tur är så har jag ju en alldeles underbar dotter som erbjöd sig att jag fick åka med henne till jobbet så det löste sig ändå till det bästa😍🤩😘❤
Snällt av henne..
Är ledig några dagar nu men då är det läkarbesök och prover och allt annat man ska hinna med också..
Idag har det ringts en massa samtal om olika saker och papper som ska fyllas i här och där..
Nu är det också klart och snart kommer mannen hem så vi får äta och sen ska nog han vara i garaget (igen) och meka lite..
Ovanligt men jag är så tacksam. Att jag har en sån duktig karl när det gäller bilar som kan fixa allt..
Vad skulle jag göra utan han..
En redig karl❤
Nu är det dax att laga mat här..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0