Lördag

Idag när jag vaknade var klockan redan 9 så jag måste ha varit trött i morse..
Upp och satt på kaffe och mannen var uppe vid 5 (som vanligt) för han är så morgonpigg och han hade redan varit och köpt virke till golvet..
Min bror och mina syskonbarn tittade förbi på lite fika på morgonen innan vi packade bilen och begav oss upp till husvagnen och bygget..
Jag städade i husvagnen medans mannen byggde på golvet och det kommer bli så fint..
Va ner till svärmor och fikade en sväng och fortsatte sen i våran husvagn..
Grannarna till oss kom också idag så bi pratade lite med dom också..
Hela Dan gick jätte fort och det har varit så varmt och fint idag där uppe..
Riktigt skönt i solen..
I morgon blir det iväg och köpa sista virket till golvet och upp och bygga klart det.
Min man är duktig han som gör så mycket bra.
Idag hjälpte hans bror oss och byggde och han är så snäll som hjälper till.
Idag känns det som om jag har fått komma till min fri zon ett tag och bara att få åka upp dit några timmar i lugnet får en att må mycket bättre.
Det har ju varit rätt så mycket nu senaste året med operationen i huvet och min temporalis som går upp och ner och cancern i livmodern som tack och lov är godartad men som ändå förökar sig så det blir en hel del tester..
Sen astman och allergin på det med gikt i fötter och händer så ibland är det inte så kul.
Jag säger som jag alltid säger att ensam är stark för under detta året som gått när jag mått skit rent ut sagt så har jag haft stöd och peppning av några ""få"" i mitt liv och dom har varit guld värda.
När man är Elmer blir sjuk ser man vilka som finns.
Jag är så glad att några av barnen kommer hem och hälsar på med mina älskade barnbarn när man inte mår bra för dom dagarna blir så mycket bättre..
Nu ska jag vila mig i soffan och ta det lugnt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0