Lördag

Ny dag och nyss vaknat efter 2a natten gjord och det regnar ute och började i natt som var.
Fryser och jag tycker att det är kallt och pollenallergin är hemsk nu så tur att man vet på naturlig väg hur man kan lindra det lite för att slippa äta mediciner.
Första natten i Torsdags var inte så där jätte kul men det löste sig ""tror jag""till slut..
Igår var min son och mina härliga barnbarn förbi och hälsade på och fikade en sväng.. 
Och en av dom snällaste svärdöttrar som man kan ha❤
Själv känner jag mig out idag😃 och är skit trött..
Laddar för natt 3/4och snart är man långledig igen..
Skönt och inte många nätter kvar till semester nu..
Va in till stan härom dagen och kollade på lite rotting möbler som jag vill ha i förtältet.
Vill ha ombonat och fint där och det ska kännas som hemma när man är där.
Många har typ bara bord och stolar i tältet och det ser så snålt och spartanskt ut.
Golvet där uppe är klart så allt blir nog bra till slut..
Köpte en batteri driven gräsklippare härom dagen och mannen tyckte att det var den bästa vi haft..
Fick min nya mega tarot kort i förrgår och jisses vad fin den var..
Haft lite besök här på eftermiddagen och nu ska jag försöka öre lite innan jag ska vila en stund innan jobbet..
Ha en bra dag alla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0