Fredag

Idag på morgonen gick jag av efter 3 nätters jobbande med mycket ansvar och tungjobbat..
kom hem vid 8 och la mig i soffan en sväng och slumrade till 2 timmar..
På dom 3 nätterna jag har jobbat nu så har jag på 4 dygn sovit typ 12 timmar sammanlagt..
Tack vare min dotter Isabelle kunde jag åka med henne till jobbet då vi jobbar samma skift och när vi bara har en bil just nu så är det lite tufft när man jobbar olika..
Mannen åkte upp och byggde lite på golvet vid husvagnen..
När han kom hem så åkte vi in till stan och handlade lite och sen hem och fikade hos bästa svärföräldrarna och sen Vidare till dotter och hämta grejer och sen upp till brorsan med all post.
Hem och äta och kolla lite på tv.
I morgon blir det upp och bygga lite mer och sätta upp förtältet på baksidan som jag köpte nytt i veckan.
Det var jätte fint både det och förtälts mattan..
Nu fattas bara nya gardiner och mattor bara för att jag vill ha det..
Vill alltid ha det mysigt och hemtrevligt uppe där för det är väl så det ska vara när man är i vagnen.
Blir jätte bra med ett förtält på båda sidorna då kan man välja vart man vill sitta.
Jag är ju sån att har man husvagn så ska det vara lika fint i den som man har hemma hos sig....
Inte nå tråkigt med bara typ stolar och bord och inge hemtrevligt det är inte min grej.
Nu blir det snart sova och jag kommer nog sova som en stick.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0