Fredag

Ny dag och jag har nyss vaknat efter 2a natten som var och nu bara 2 nätter till innan man är ledig i några dagar.
Natten har varit bra och jobbat med dom bästa och allt flöt på ganska bra..
Idag när jag vaknade hände det konstiga saker här hemma men det har sina förklaringar som sagt men det är bara dom som förstår som verkligen fattar vad jag menar med det i alla fall..
V 50 är hämtad ifrån volvo och inte kul när motorn brakat och bilen måste gå till skrot, men jag säger som jag alltid sagt (materiella saker som alltid går att fixa med pengar) 
Men det är värre med hälsan som inte går tyvärr att köpa för pengar..
Hellre en trasig bil än dålig hälsa men det är bara dom själva som är sjuka som fattar vad jag menar då det finns människor som bara tänker på materiella saker och pengar och jag klarar inte av såna.
Nu får den gå till Lettland till nån lycklig och vi köper en ny bil ( igen)👌😃
Nu säljer vi även fyrhjulingen då vi inte hinner med både den och sommarstugan och husvagnen och båten.
Vi har så det räcker ändå..
Man kan inte hinna med att använda allt..
Vi är mest i husvagnen och sommarstugan ändå..
Allergin verkar inte ge med sig och jag är trött och hängig mest hela tiden men snart är det i alla fall semester..
Ska bli så skönt.
Få åka iväg och bara vila upp sig och ha det bra.
 Mannen fixar med bilarna och nu har vi ännu en bil som ska användas till reservdelar och på måndag ska jag besikta min bil få se om den går igenom..
Hoppas det i alla fall.
Han har då kollat bromsar och bytt det som behövs.
Tur man har en man som inte har tummen mitt i handen..
❤😍❤😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0