Fredag

Ny dag och redan fredag igen och veckan är snart slut åter igen..
Igår var solen framme lite få och då och jag satt ute i solen en stund.
Vaknade i morse och fick kaffe besök ( som vanligt ) på förmiddagen och sen var det dax att göra sig klar för att åka till stan.
Gick in på plantagen och köpte blommor till min mammas grav och åkte dit och satt på dom i förskott till mors dag ( blev genomblöt i regnet men vad fan det torkar väl det också så småningom..
Det blev jätte fint och jag är jätte stolt och framförallt jätte glad att jag gör i ordning den och får bestämma själv hur den ska se ut..
Nu är den hursomhelst fin igen över sommaren.
Idag har jag agerat fylle chaffis och i morgon är det min tur att dricka och ha fylle chaffis 🤣👌
Det ska bli så kul och komma ut och träffa mina vänner och få skratta och prata lite🤣🤣
Idag har det regnat precis hela dan och värken visar sig mer än vanligt i kroppen.
Nu håller jag på och trappar ner på mitt kortison få se sen om muffins magen försvinner🤣🤣
Hoppas det i alla fall..
Och jag håller tummar och tår att jag inte får återfall den här gången och blir sjuk igen för nu får det vara nog med sjukdomar tycker jag..
Har fullt upp med både min allergi och klåda just nu så nu vågar jag inte umgås med nån som har hund då jag är super allergisk..
Nu ska jag snart hämta fyllisar🤣🤣
Ha en bra helg.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0