Torsdag

Ny dag och kroppen värker eftersom den inte vet om det ska vara vår eller vinter.
Det blåser och solen skiner och det ut att gå mot vår nu..
Va till massören i förrgår och jag va sned hela jag (som vanligt) och det gjorde ont men när det gör som ondast så brukar jag tänka(att det blir bra sen)..
Efter massagen blev jag bjuden på fika v min dotter så jag åkte dit en sväng och Lill plutten är sjuk igen stackaren men han älskar när mormor kommer.
Älskade lilla vän😍😍😍😍🤗
Igår stod det utbildning på schemat (igen) så nu är snart alla utbildningar klara och jag är helt slut i kroppen..
Idag får jag främmande av en vän som Jag inte sett på länge och sen är det möte på jobbet.
Jag och min massör pratade mycket om hur världen och framförallt sverige ser ut idag..
Dom som inte läst och vet vad som kommer hända tycker jag väldigt synd om och dom som röstat fram det här är medskyldiga till det som händer så är det bara.. 
Världen kommer att tas över av andra kulturer och dom som växer upp kommer inte ens att ha nåt val.. 
Tur att man är så gammal så man inte behöver vara med om det utan är förhoppningsvis död då..
Världen ska ju gå under och en ny början ska ta sin plats..
Igår var det och är än idag fullmåne och det Känns allt för väl..
Nu är fortfarande Merkurius i retrograd och allt gammalt dras upp och lögner ska bli sanning för de som inte redan löst problemet..
Många har det jobbigt just nu men har inget val..
Många lever i en fasad gentemot andra men bakom dom stängda dörrarna sker saker man inte hade en aning om eller kunde föreställa sig..
I morgon är det fredag och bi ska ut på äventyr en sväng.. 
Ha en trevlig dag alla Goa där ute..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0