Söndag

Ny dag och det är söndag (igen) och veckorna bara drar iväg fort som bara den..
Går ut 4e och sista natten i natt och sen är jag välförtjänt åt 8 dagar ledigt igen men det är utbildning och annat som står på schemat i alla fall.
Är ju så när man jobbar natt då får man ju göra allt sånt när man är ledig då man annars sover på dagarna..
I natt när vi jobbade vräk snöade det och var svinkallt men det var bara att jobba på som vanligt i alla fall.
I morgon står klippning på schemat och så får man det gjort..
Lite handling får det bli också och åka och hämta ägg hos bonden..
Ont i ryggen som bara den har jag men snart får jag vila igen.. 
Väntar på svar ifrån ett något väntat ställe.. 
Sen får vi se hur framtiden ska bli..
Va förbi och kollade förra veckan på bebis magen så liten och fin och nu längtar vi till den lille kommer.
Ska bli så spännande..
Bingolotto blir det ikväll men man vinner inget i alla fall..
Men man får prova lyckan ändå..
Har lämnat in min semester nu så nu längtar jag verkligen till sommaren och få åka upp till husvagnen och vara där..
Ha en bra dag alla..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0