Onsdag

Mitt i veckan och vaknade i morse och det hade snöat jätte mycket..
Klev upp tidigt och mannen var redan ute och körde snöslungan och kaffet var redan klart som vanligt..
Jag som har sån tur att jag slipper gå ut idag så jag ska ligga i soffan hela dan och bara kolla på serier och njuta av livet medans det vita möglet rasar ner utanför.
Många olyckor har det varit också idag..
Vaknade med ont i halsen i morse men har varken tid eller lust att bli sjuk nu..
I måndags och tisdags var jag på utbildning så nu är det i alla fall gjort.
Enda lediga dagen idag med andra ord för i morgon drar mina nätter igång igen..
Haft besök av barn och barnbarn idag som alltid är lika roligt när dom kommer..
Vi pratade om att skaffa barn när man är äldre vilket inte är rätt mot barnen..
Man ska vara med när dom blir stora också..
Jag är glad att jag satt min gräns vid 30 då är man inte så gammal när barnbarnen lommer sen..
Igår avverkade jag lite spå jobb också dom legat och väntat på sin tur och fick även respons igen för en sak som tappats bort🤣🤣
Världen ser hemsk ut och värre blir det med lärare som hotas och kallas fula ord.. 
Skjutningar och mord och hur det har blivit.. 
Mässlingutbrott så nu kommer det en epidemi snart ska ni se..
Stackars alla som inte haft det..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Fast kan man inte få barn, utan måste kanske göra ivf så kanske åren tickar. Hade önskat en annan också blivit ung mamma, men kanske dags att lägga ner drömmen så jag inte blir för gammal.

Svar: Du skulle bli en fantastisk mamma och jag bara önskar att du ska få bli det😘
ulla Edenstad

2019-03-18 @ 18:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0