Lördag

Dagen idag när jag vaknade lyste solen så fint in igenom sovrumsfönstret men sen blev det blåsigt och kallt..
Gjorde mig i ordning och vi åkte iväg ut på äventyr till en annan stad och kikade lite..
Älskar att vara ute och åka och kika på olika ställen..
Gjorde lite fynd också såklart..
Nu har jag ätit lite och ska ""göra mig iordning igen för att åka vidare på partaj..
Har så underbara och fina människor omkring mig som vill att jag ska komma dit och jag lovar att det alltid är kul där🤣🤣🤣🤣
Man måste göra nå kul ibland även om jag (aldrig) har tråkigt utan jag lever livet och hittar alltid på nåt..
Jag har gjort en resa som ingen skulle tro mig om jag berättade utan då skulle man undra vad som hänt..
Den resan trodde jag först inte på men tänk att det funkade..
Jag skulle lätt göra om den kan jag lova då jag först nu fattade vad det verkligen innebar.. 
Tänk att man kan göra nåt sånt här bara för att komma framåt..
Det är ju helt fantastiskt..
Nu går det bara framåt när man själv vet hur man ska göra..
Nu hämtar dom amazonen som är såld så nu blir det bättre plats i garaget också😃😃
Jag har köpt 3 nya pendlar också och 2 nya lekar med tarotkort så nu blir det spännande att lägga lite mer..
Jag har nu bara typ 7 pendlar i olika färger och former och typ 16 tarot kortlekar😃
Härom dagen tydde jag en dröm åt en vän och vet ni jag såg rätt igen👍👍👍👍
Är så häftigt att kunna se sådär..
Det är såklart på både gott och ont..
Igår fick jag se en bild på ett foto på en ultraljudsbild på en bebis och det ska bli så skoj med en till i släkten..
Det blir en pöjk för det här jag redan sett..
Det återstår att se om det stämmer sen..
Ha en bra kväll.
Det ska jag ha..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0