Lördag

Vaknade i morse efter att ha varit vaken halva natten av vissa skäl och va dödstrött på förmiddagen..
Va till läkaren igår och tog prover så nu blir det nya snart igen..
Det blev soffläge hela dagen i alla fall och kolla på serier och jag som hade andra planer idag och hade köpt godis och allt och skulle iväg men icke att det blev så.
Hälsan går före att hälsa på nån tycker jag..
Och det gjorde kanske inget då jag skulle höra av mig före för dom skulle bort..
Legat och kollat på travet och snart är det dax för krigarna och spela och vi ska spöa Mora som vi gjorde i torsdags😄😄
Såg en serie som heter ""den som dräper-mörkret och vilken bra och spännande serie..
Annars har veckan gått snart igen och jag har jobbat 3 nätter med spänning och gick av igår morse..
Det regnar som bara den ute  nu och det har varit lite soligt och varmt på förmiddagen i alla fall..
Få se om det blir Falun i natt om det inte ger med sig..
Idag åt vi lövbiff och potatis och det är så gött..
Katterna har varit ute en stund i solen men när det började regna ville dom in på en gång..
Idag har vi haft tid att planera lite inför semestern vad vi ska göra också så nu har vi lite saker vi vill hinna med..
I natt ska även klockan ställas fram 1 timme så man får sommartid igen då då blir det lite ljusare på kvällarna men mörkare på morgonen i alla fall..
Ja det är inte så många månader kvar nu till semester och det ska bli så skönt..
Vi ska hinna med att vara i husvagnen också som är våran egen frizon.
Sen ska vi hinna med att vara i sommarstugan också och bara koppla av och bada och ha det bra..
Vi har ju några ställen som bara är våra egna att vara på och koppla av..
Nu ska jag vila innan matchen börjar..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0