Fredag

Ny dag och bara fortsätta le när våren är utanför och sommaren är snart här..
I onsdags var min dotter och mormors tjej hit en sväng och hälsade på..
Hon är en klok liten tjej som förstår mer än man tror..
Sen åkte jag in till stan och plockade upp en vän och åkte ut på äventyr och shoppingresa och hittade faktiskt en hel del..
Hem igen och var helt slut efter alla skratt och alla vårkänslor som sprudlar i kroppen..
Igår var dotter och dotterbarn hem igen och jag fick åka med dom in till stan för dom skulle handla och jag skulle på lönesamtal..
Mötet gick bra och jag fick mer än plus på jobbet då jag sköter mig exemplariskt.. 
Inga avvikelser och inga klagomål och jag är duktig i mitt jobb..
Men det visste jag redan🤣🤣
Kul att få så mycket beröm i alla fall..
Hem och åt lite och iväg och hämta min vän och iväg på äventyr igen så vi hamnade i Fagersta och shoppade lite på Picaboo ..
Handlade det som fattades i stan innan jag åkte hem igen..
Fick behandling som nu jobbar i kroppen..
Igår läste jag att dom ska börja med ett barn vaccin till som ska ingå i vanliga barn vaccin programmet men bara att 28 barn som tagit det har fått av det..
Grattis Sverige till ännu ett vaccin som ska förstöra ännu fler barns immunförsvar..
Spruta in ett virus i en sån liten kropp kan inte bli bättre än det blir..
Blir så arg..
Ja som sagt det är ju upp till var och en om man vill att ens barn ska ha ett immunförsvar eller inte..
Vaccin förgiftar och så är det bara..
Ja idag  är det fredag och en vecka till har gått och det fort..
I morgon nya äventyr..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0