Fredag

Nyss vaknat och har sovit jätte dåligt dom sista dagarna när jag har jobbat natt så man är inte så där jätte pigg och tuff just nu kan jag lova.
Jobbat 4 nätter med dom bästa och det har gått relativt bra..
Får ta igen mig nu när jag är ledig trots att nästa vecka är fullbokad som vanligt med utbildningar och behandlingar..
Mannen köpte ny bil igår (igen)😃😃
Jätte fin är den..
Så jag fick ju låna golfen nu när han ska in med min i garaget och kolla handbroms och bromsar och gå igenom bilen inför kommande besiktning så man slipper få några onödiga 2-or..
Tur man har en karl som han som fixar allt innan besik9tning..
Han är en pärla..
Köpte nya pendlar och nya tarot kort här i veckan som var så fina så jag ska prova dom i helgen och en ny läggning på dom beställningar som jag har..
Kul att hålla på med det när det stämmer..
Här vräker snön ner och har gjort dom sista dagarna och kroppen och jag är inte riktigt överens längre 🤣🤣
Har en kär vän som har en pojke som ALDRIG  tagit vaccin och när han blev sjuk så blev läkaren ändå glad då han kollade prover och allt och han hade aldrig sett ett barn med en sån REN kropp UTAN kvicksilver och aluminium som det finns i vaccin.. 
Han sa att det är mycket sånt i vaccin och inte konstigt att barn är mer sjuka idag då dom inte har en chans att få sjukdomar och ett immunförsvar som man hade förr i tiden..
Tänk att spruta in ett virus i en kropp.. 
Det säger väl allt..
Jag är glad att jag haft alla barnsjukdomar och därmed ett bättre immunförsvar..
Vaccin är skit som dom bara tjänar en massa pengar på.
Snart är mannen i mitt liv hemma som alltid finns när det behövs..
Han har diskat och tvättat och städat trots att han också jobbat hela veckan men vet att jag inte varit riktigt kry..
Han är verkligen en pärla och vad skulle jag göra utan en sån karl som fixar precis allt när man själv inte orkar😃😄
Beställde nya kläder och fick dom igår i storlek 36 och dom va ju skit stora så dom får jag skicka tillbaka..
märks att man börjar gå ner i vikt igen och det är så skönt..
Ha en trevlig helg alla Goa och glada där ute för det ska jag gå.. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0