Torsdag

Torsdag och nu har mina lediga dagar gått och det är dax att börja jobba natt 1/4 igen😃
Nu är det nedräkning, 4 nätter kvar sen är det semester.. 
Det ska bli så skönt..
I Förrgår blev vi uppbjudna på avslutningsfika hos min dotter och barnbarnen blir lika glada varje gång vi ses dom underbara små 
Igår  levererade vi fyrhjulingen också som vi har sålt och hämtade nya bilen älsklingen köpt och det fick bli en v 70 ( igen..)
Kontant betald och så skönt att slippa lån.
sen åkte vi upp till husvagnen en sväng och fixade lite och älsklingen snickrade färdigt golvet så nu är det färdigt.
Det blev så fint..
Sen satt jag upp gardinerna i förtältet och det blev så himla snyggt.
Jag vet att jag är både duktig och bra på inredning.
Nu är snart städning och allt färdigt där uppe så man kan tillbringa semestern där..
Idag kom min näst största son hit med familjen och jag fick en blomma sen det var mors dag och eftersom han jobbar borta så då var han inte hemma på mors dag.
Dom hade köpt en sån fin bil😃
Sen åkte vi in till stan och åt pizza och jag köpte nya stolar och bord till förtältet och det kommer bli så fint..
Nu sitter vi på altan och dricker kaffe i det fina vädret innan jag laddar för mina sista nätter innan semestern 👌👌👌👌
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0