Torsdag

Ny dag igen och det har ömsom regnat och ömsom varit lite sol men kallt som fan ändå och man kan nästan tro att det är höst istället för sommar.
I måndags var det full rulle här.
Jag gick av sista nattskiftet och åkte direkt till min behandling med akupunktur och sen hem och iväg till Borlänge och handlade lite.
Hem igen och iväg och klippte mig och sen hem igen och fixade lite här hemma..
Blev en sen kväll och upp på Tisdag morgon igen och fixade kaffe och åkte upp till husvagnen och gjorde klart det sista.
Det tog hela dan och vi åkte över Fredriksberg men jisses vilken dålig väg det var så vi åkte andra vägen hem sen.
Kom hem halv 10 på kvällen och var helt slut kan man ju lugnt säga.
Upp igår morse och fick besök av dotter och barnbarn och sen in till stan och handlade ""igen"" och köpte det sista till husvagnen som jag ville ha för att få allt perfekt där uppe.
Jag är noga med inredning och det ska vara fint och ombonat då trivs man.
Vi har lagt ut ganska mycket i år till husvagnen med golv och nytt tält..ny matta.. nya möbler och ny inredning ""men det drabbar ingen fattig som min mamma en gång sa..
Idag blir en vända till Borlänge och fira min son som fyller 24 år idag.
Kommer ihåg det som det vore igår.
Blev igångsatt och han hade bråttom ut men han satt fast så det blev lite akut mot slutet men till slut kom han ut min lilla prins😍😘😍😘❤
Det har varit en lång och äventyrlig resa genom livet med han och många gånger har vi haft problem som ändå löst sig till slut på vägen.
Resan har varit intensiv och med både svett blod och tårar är vi nu i mål och han kan leva precis som den han är.
Nu lever han med en av mina bästa svärdöttrar som en svärmor kan ha och som varje svärmor önskar sig men inte alltid får..
Idag firar vi han och jag har gjort smörgåstårta åt han som vi ska smaska på..
Så idag åker vi upp till han jag och min sambo och min dotter och barnbarn och firar han😍😘😍😘 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0