Tisdag

Ny dag igen och solen lyser ute trots blåsten och det närmar sig midsommar fort nu ..
Igår åkte vi till Borlänge och shoppade lite och även det sista som ska med upp till husvagnen..
Åt brunch på Ikea och hälsade på Benji och Katrine.
Sen åkte dom till Gränges så dom kom också förbi här 😄😄😃😃och vi ska även träffas i midsommar..
Kom hem och fick ett glatt besked att jag kommit in på utbildningen som jag har sökt och jag blev så glad och nu kommer jag att både vara tvungen att jobba och studera samtidigt så nu blir det inte så mycket tid över för annat under dessa åren.
Ska bli så kul..
Utbildningen är ju viktigast..
Jag har fått så många Grattis och det syns verkligen vilka som bryr sig och verkligen  grattar en när man skriver om det.
Tack alla mina kära vänner och den del av släkten som grattat och önskat mig lycka till😍😍
Själv packas det sista inför midsommar där vi ska umgås med nära och kära och släkt och vänner bara äta gott och dricka gott och bara ""vara""
Ska bli så kul att träffas igen och umgås..
Blev en snabb vända till Borlänge idag med då vi glömt en sak men nu är vi hemma igen😃😄
Idag är en sån där dag när ""dagen"" sakta men säkerr närmar sig och jag blir påmind om saker som kan upplevas jobbiga emellanåt men som jag har handskas väl med under alla åren och försökt att glömma men det är ändå ganska svårt.
Finns en enda människa som vet om min hemlighet som jag aldrig vill prata om eller kommer berätta utan det får följa med mig ner i graven den dagen jag dör..
Det här inte varit bättre av att jag fått bearbeta det i min ensamhet heller men det sägs att ensam är stark och det märker man när man blir sjuk som jag har varit i snart 2 år vilka som finns och stöttar.
Dom är få men värda guld.
Att lyssna och förstå nån annan som är sjuk och trösta men inte tycka synd om betyder så oerhört mycket i en sån situation.
Man vet vilka man ska finnas för när den dagen kommer för dom också..
Kärlek till er alka😍
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0