Söndag

Ny dag och jag har nyss vaknat efter 4 nätter på raken och nu är man ledig några dagar här framöver och då ska allt fixas inför semestern.
Helgen har återigen traskat förbi snabbt men det går fort när man jobbar..
Igår blev vi bjudna på restaurang med mycket god mat och efterrätt av dom bästa man kan ha..
Det var jätte gott och många Goa glada skratt blev det..
Sen hem igen och ut och jobba sista natten innan min ledighet..
4 nätter kvar sen är det äntligen semester.
I morgon är det en ny vecka ""igen"" och nya utmaningar som följer.
I morgon ska jag faktiskt besikta min bil också som mannen har kollat igenom och fixat så nu hoppas vi på att den går igenom också😃
Tur jag har han..
På Tisdag blir det massage med min onda kropp igen..
Ska bli så skönt.
Fick på huven på skorstenen i veckan som var så nu är det också klart.
Nu är det bara rensning av garaget kvar och kasta alla bildelar och moped delar som vi inte behöver längre.
Ska bli skönt att bli av med skiten.
Ibland har jag funderingar hus vissa människor lever i fasader och inte vill att andra ska veta hur och vad som händer bakom deras fasader..
Allt ser och låter så himla bra men sen är ena partnern nedtryckt och kontrollerad av den andre.
Och när det sen dessutom händer när andra ser är väldigt sjukt beteende.
Kom ihåg att det är ALDRIG du som blir slagen och nedtryckt som det är fel på....
Den som slår är en psykisk sjuk människa som är en psykopat innerst inne och som vill kontrollera dig och ditt liv så du inte ska kunna leva som du vill. 
En sån människa är farlig för till slut är det försent.
En människa som väljer att vara kvar i ett sånt förhållande är svag och nedtryckt av den andre.
En som inte vågar gå ur det utan tror att man slår av kärlek( så är det inte) utan en sån människa slår för att ""just"" ha kontroll.
Vet hur det är att leva i ett sånt förhållande och man måste ta sig ur för sitt eget bästa innan det blir försent..
Tänk på det..
Idag tvättar jag allt som ska vara i husvagnen och göra klart allt sånt.
Så allt är klart till semestern.
Fyrhjulingen har vi satt ut till försäljning nu då vi inte hinner med att åka nåt mer då vi har både båten och husvagnen och sommarstugan.
Man ska hinna med allt också..
I morgon ska jag tidigt upp och skjutsa iväg min dotter som ska in på operation.
Ha det bra alla hoa under veckan som följer..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0