Söndag

Söndag igen och vi har precis kommit hem ifrån våran frizon där vi har umgåtts med släkt...vänner och bekanta och druckit och ätit gott hela helgen som även har varit fullt av många goa och härliga skratt.
Kul att träffa nya människor hela tiden och umgås stora gäng och spela kubb och boule och ha skoj.
Ätit god restaurang mat och glass och grillat god mat.
Helgen har varit full av äventyr men ändå att bara få slappa och ""vara"
Har faktiskt börjat läsa (isfolket) och det är ju 47 böcker så jag har lite att göra ett tag framöver😃😄😃😄
Längtar redan tills vi åker upp igen och då har barnbarnen frågat om dom får följa med.
Dom älskar ju att bada..
Väl hemma grillade vi ""igen"" och nyss ätit och nu blir det en vända upp till dotter på kaffe..
Jag har nu äntligen efter mycket om och men bestämt mig för vilken av utbildningarna jag ska tacka ja till( om jag inte kommer in på den tredje) som jag har sökt förstås............
Det kommer bli skoj och att få jobba med lite annat..
Har kollat lite i horoskopet och det är många som lever i nåt dom inte vill just nu, oj oj vad vissa mår dåligt och karma dras upp från både tidigare liv och nuvarande..
Men det ska upp och så är det.
Dom som inte har kunnat hantera det som jag har gjort kommer bara må sämre och sämre nu.
Vi lever i en sån värld nu när allt ska rensas..
Hur gärna man inte vill så tvingas man.
Nu ska det som har såtts också skördas.
Det är kul när man gått utbildning och kan läsa horoskop😃😄😃😄
Det är som att spå då man kan titta in lite vad som ska hända.
Jag visste redan innan jag kom in på skolan också att jag skulle komma in Då mina planeter ligger just på studier nu..
Häftigt tycker jag.
Eftersom jag mått dåligt pga min sjukdom själv senaste året så vet jag vilka som funnits och stöttat under tiden och dom har varit guld värda och jag kommer även finnas för dom också i svåra tider😍
Så är det.
Ha en bra dag alla.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0