Söndag

Nyss vaknat och idag tittar faktiskt solen fram lite grann och det är behagligt varmt även om det i förrgår dundrade och small som bara den med både regn och åska..
Natten var dryg men det är nog så när man inte mår riktigt bra och haft kramper i livmodern i flera dagar.
Kan knappt gå men jag kämpar på och är tacksam för dom få som verkligen finns i mitt liv.
Men jag har bara sista natten kvar nu innan semester och innan man får åka iväg till våran frizon med sol och bad förhoppningsvis.
Det ska bli så skönt..
Veckan som kommer är dock fullbokad med akupunktur och klippning och 2 födelsedagsbarn i slutet av veckan och jag ska baka smörgåstårta tills dess och åka på firande och sen ska jag faktiskt tänka bara på mig själv och min hälsa så jag blir frisk nån gång..
En tanke som slog mig härom veckan och den är så sann den kan bli och det är att.(Det är lika lång väg åt båda hållen) och jag har funderat mycket kring det och det stämmer faktiskt väldigt bra..
Sverige är på väg mot en undergång och det blir bara värre och värre för varje dag som går med mord och våldtäkter och ännu mer terrorister som kommer in i vårt land och den som tror att det här gagnar sverige är nog absolut inne på helt fel spår.
Tur att man är fri och kan flytta från detta land om man nu skulle vilja.
Jag har ingen lust att jobba i Sverige och betala skatt och de våra egna som inte har råd att leva utan måste sova ute om nätterna medans dom som aldrig betalat skatt får allt nästan gratis.
Sjukt sverige vi lever i och Löfven har blivit en högt uppsatt person som bara ser till dom rika..
Grattis alla ni som röstat på han.
Karma kommer slå tillbaka..
Jag kan i alla fall med gott samvete säga att jag inte är den skyldige..
Nu är det snart dax att få i dig lite mat och sen ladda för sista natten innan man är ledig några veckor och det ska bli så skönt❤
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0