Midsommarafton.

Ny dag och igår åkte vi äntligen till våran frizon "" igen"" som jag har längtat..
Först blev det en vända in till stan och handlade det sista som ska med upp och sen drog vi till sol ""förhoppningsvis och bad precis när man själv känner för det.
Bara 50 meter nedanför ligger badstranden så härligt och man kan bada precis när man vill.
Igår på förmiddagen kom min dotter och barnbarn på besök så vi åt glass och fikade lite.
Härligt när ens barnbarn ringer och frågar om dom får komma ner och fika.
Det är livet det och jag är så otroligt lyckligt berikad med så gulliga barnbarn som hör av sig och kommer förbi ganska ofta.
Inte alla barnbarn som gör det..
Nu är jag nästan klar med alla julklappar ""redan"" också😄😃😉😉 och det känns jätte skönt att slippa tänka på det i alla studier och jobb som kommer vara här framöver..
Har kommit in på 2 utbildningar nu så vet inte riktigt vilken jag ska välja än..
Det blir den som det är meningen att det ska bli i alla fall.
Sitter här i mitt fina ordning gjorda förtält och dricker kaffe och ler för att jag gjort så fint.
Här kvittrar fåglarna ikapp och barnen hörs nere vid badstranden i vattnet med skratt och glädje.. 
Härligt och det är det Här som kallas sommar😍😘😍😘
Har börjat fasa ut mitt kortison nu så nu är värken igång och jag har jätte ont i benet så antar att det blir nån följd sjukdom som vanligt när dom sänker dosen för mig.
Men då är det nån mening med det också..
Älskar det här livet..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0