Måndag

I morse ringde klockan halv 6 och jag klev upp och skjutsade min dotter som skulle till Falun för operation.
Åkte hem och  nervös (som vanligt)  satt jag och väntade och att allt skulle ha gått bra.
Somnade till i soffan då jag knappt sovit dom 4 dygnen som jag jobbat och då kom min dotter på kaffe besök..
Drack kaffe med henne och sen när hon åkte hem ställde jag klockan på ringning och somnade typ 2 timmar innan den ringde och jag skulle iväg och besikta min pärla..
Iväg in till stan och besikta bilen (som inte gick igenom) men det drabbar ingen fattig🤣🤣
Det blev på bromsar men eftersom vi fått nya delar med på en annan bil ( som vi fick gratis) så har vi ju delarna och det kostar mig alltså 0 kronor😃😃
Härligt så nu ska dom på och in och besikta igen..
Tur man har nya delar liggande så man slipper köpa jämt..
Träffade en gammal barndomskompis idag också som jag inte sett på typ 40 år..
Handlade lite mat och hem och vände och in till stan för 2a gången och köpte en ny gräsklippare( igen) så nu har vi 5 stycken..
Bra att ha..
Både bensindrivna och batteridrivna..
Hem igen och min dotter ringde och åkte med in till stan ( igen) för 3e gången och kollade på avslutningskläder men hittade inget då här har dom fan ingenting då det är inte konstigt att folk handlar i Borlänge..
Hem igen och avkalka kaffebryggaren..tvätta lite och diska allt till husvagnen..
Beställde ett nytt campingkök till husvagnen och 2000 fattigare🤣🤣🤣
Drabbar fortfarande ingen fattig😄😄
Va förbi med min dotters bil och allt har gått bra ( tack och lov ) det finaste och snällaste jag har..
Sa åt henne för länge sen att hon inte ska vara orolig så ibland är det bra att se i förväg vad som ska hända..
Iväg och fika lite och hem igen.
Ja det ser ut som den här dagen också har gått i rask takt.
Härligt att denna dag också har glidit förbi..
Nu är det snart dax att sova och i morgon är det massage som gäller..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0