Torsdag

Torsdag och vi är redan i mitten av veckan igen.
Av nån konstig anledning hinner jag ingenting fast jag inte är riktigt"" fit för fight"" än.
Men vi har lagt in nytt golv i hallen och jag köpte ny matta och det blev så fint..
Nya golv och taklister fick det också bli.
Möblerat om i köket så nu har vi lite mer plats och det blev faktiskt större av nån anledning.
Det här ju regnat varenda dag så då är det bara o göra sånt som man inte vill göra när det är fint väder ute.
Lagt även in golv i den andra hallen och det blev jätte fint det med och passade på att köpa golv till köket också så nu har vi det hemma i alla fall.
Igår pratade jag med chefen om tjänstledigt och det är kanon att jag får stå högst upp ändå för att jobba😉👌
Så det kommer nog att lösa sig till slut antar jag.
Det ska bli så spännande och häftigt att vidare utbilda sig i alla fall.
Blev utbeordrad på jobb inatt som va så nu fick jag in lite extra den här månaden också..
Hård natt men det gick ändå..
Idag när jag vaknade och hade ätit åkte vi in till stan och jag köpte en skit häftig grill panna som man kan ha på grillen och steka allt på.
Kanon bra.
Setat och druckit kaffe ute i solen idag men jag är så himla trött.
Är nog för att kroppen varit van att få sitt kortison som den numera inte får längre.
Det går nog över som allt annat med tiden antar jag.
Man ska inte klaga för det finns dom som har det mycket värre än mig trots att jag varit sjuk länge.
Har i alla fall ingen som är elak mot mig och ingen som låtsas vara nån annan än han är heller.
Skryter inte och försöker leva i nån fasad som inte finns.
Utan en helt normal människa som är den han utser för att vara..
Nu laddar jag för natt 2/5 och hoppas inte tårarna behöver komma just inatt.
Det får bli när jag är ledig istället.
Orkar inte med det just nu även om jag inte är den som är den som drabbas just nu.
Ha en bra helg alla hoa..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0