Tisdag

Klev upp redan vid 6 i morse och hoppade in i duschen trött som fan  för att komma iväg till Falun för undersökning och prover.
Proverna ligger inom rimliga gränser( för första gången på nästan 2 år )som jag har varit sjuk och jag är faktiskt piggare känns det som även om jag är kroniskt trött pga att kortisonet nu går ur min kropp..
Värken är värre än vanligt just nu men kroppen tycker ju om kortison och mår bra av den men absolut inte på sikt då det kan ge många organ i kroppen en massa andra sjukdomar också..
Men jag säger som jag alltid sagt ( jag är envis och jag ger mig inte i första taget)
Värken kommer ( kanske) ge med sig lite med tiden om jag har tur.
Den värk jag har är jag ändå ganska van vid och jag klagar inte ofta utan jag kämpar på.
Under dom här 2 åren som jag har varit sjuk har jag fått kämpa mycket i min ensamhet ( jag tror ju på att ensam är starkast).
Dom (få) som verkligen funnits i mitt liv och stöttat mig under denna tid när jag varit trött på livet är verkligen guld värda😍😘😍😘
Dom har gett mig styrkan att fortsätta även om jag själv är väldigt stark som få..
Dom har ju ändå kommit och  hälsat på mig och det är mina vänner och familj och 5 av mina underbara barn som kommit hit med mina barnbarn så man har fått skratta och bli lite upplyft i allt elände..
Det betyder så oerhört mycket..
När man blir sjuk märker man verkligen fort vilka som finns vid ens sida..
Både vänner och familj..
Jag har även fått stöttat och puschat på en av mina döttrar som också varit sjuk lika länge och vi har ställt upp och stöttat varann så gott det går i alla fall..
 Efter Falun så handlade vi lite och sen hem och lagade lite mat och fick främmande ( såklart)😃😄😃😄
Drack kaffe med främmande och började rensa garderoben ( igen) 
Städade lite och mannen i mitt liv va iväg och köpte en moppe( igen)😄😃😄😃så nu har vi 3 stycken så nu är det bara o åka😃😄😃😄
Ska bli kul och ta sig lite vändor ibland..
Idag fick jag en glad överraskning😉
Igår skickade jag iväg nästan nya kuddar och överdrag och en massa saker till en vän som nyss separerat( vad ska man med allt till egentligen) 
Lika bra att rensa bort allt än att spara på hög..
 
Nu får ni ha en bra dag därute..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0