Tisdag

Dagarna rullar på så fort nu och kvällarna blir bara mörkare och mörkare och jag som jobbar natt ser även att nätterna är mörkare längre.
Det är bara att hänga med och inse att det snart är höst nu igen.
Själv har jag varit utbeordrad igår natt och sov till 3 igår( det var behövligt) och enda lediga natten inatt innan jag går på mina nattskift igen..
Sen ledig bara 3 och då åker vi bort och i helgen ska vi umgås med dotter och barnbarn en hel helg och det ska bli jätte skoj..
Åkte in och åt pizza igår och handlade lite.
Enda jag hinner är jobba o sova och handla men det är väl bra det.
Nu när skolan börjar går hela veckorna åt till studier och jobb men måste försöka vila på helgerna..
Det ska bli kul i alla fall och det är huvudsaken.
I natt går jag ut och kämpar mina nätter igen men det är ju ett måste tyvärr..
Tur man har världens bästa jobbar kompisar.
Tur att man kan åka till jobbet och få skratta och må bra när man känner sig besviken.
Besvikelsen visar sig så småningom.
Chock kommer det bli.
Sköt om er alla glada❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0