Tisdag

Ny dag och jag har avverkat 5 nätter av 5 och det ska bli så skönt att vara ledig.
Veckorna går så fort och jag har varit sååååå trött..
Nu ska jag vara ledig 8 dagar och " vet ni" nu ska jag bara ta hand om mig själv och vila min kropp och bara vara "jag" under min ledighet.
För en gångs skull så ska jag faktiskt vara ego och tänka bara på mig själv..
Hur ska jag annars orka både studera och jobba snart..
Då måste man ha energi igen.
Idag sov jag till 3 jag som "aldrig" brukar lägga mig den dagen jag går av och jag var så trött i morse.
Så det var skönt att få sova ut.
Sen har jag inte gjort så mycket mer än vilat efter det idag och han den där som är mitt allt han grillade idag och gjorde maten så det var bara sätta sig och äta ❤
Jag har träffat nån som kan både städa och tvätta och laga mat.
Räkna på fingrarna hur många män som kan det idag och ändå fixa bilarna och allt sånt som en "riktig" man ska göra ändå..
Det är lite lyx det..
Läste idag att det varit nån som varit ute natten som var och tagit bensin ur flera bilar och att dom inte kan skilja på ditt och mitt.
Man ser även mycket mystiskt när man jobbar på nätterna som här förra helgen.
Men jag vet ju vem det är om det försvinner nåt hemma här..
Idag träffade jag mitt ex( barnens pappa) han ropade på mig och vi pratade bra länge.
Han är jätte trevlig och så skönt att vi kan prata och skratta efter allt som varit..
Idag fick jag även en glad nyhet och en jätte fin bild❤
Ha det bra alla Goa.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0