Söndag

Söndag eftermiddag och sovit till 3 idag då jag avverkat 4 nätter nu och bara 1 kvar innan ledighet ( förhoppningsvis) Då risken är att jag blir utbeordrad igen..
Blev det i onsdags men får man så pass bra betalt kan man inte säga nej i alla fall.
6 veckor kvar nu sen går jag mot nya vägar och nya mål..
Ska bli så skoj och skönt att vara lite tjänstledig och få prova på nåt annat..
Sen hoppas jag att jag får jobba med det som jag så gärna vill göra..
Mannen har lagt färdigt golvet nu i båda hallarna och i köket när jag har jobbat och det blev så bra..
Jag har börjat läsa boken "" ljusfolket"" som är så bra..
Även om jag nu vet att vi alla väljer sina egna liv innan vi går ner på jorden och bestämt redan då hur och vad vi vill leva som här så är den ändå intressant..
Vi är bara energi som lever i en fysisk kropp här på jorden som har en uppgift att fullfölja innan vi går vidare..
Vi ska gå igenom karma som vi inte lärt oss i dom andra liven.
Gör vi inte det så kommer vi återigen tillbaka hit.
Jag själv har inte hittat mitt hem här utan känner saknaden av det som varit i andra liv.
Mitt hem är inte här utan nån annanstans..
Men antagligen är jag inte klar här eftersom jag är kvar här än😄
Jag har väl nån uppgift än kvar här på jorden att göra.
Har fixat lite med papper och sånt och har varit väldigt smart nu.
Lika=Lika och ska fördelas lika.
Den som ska belönas får sitt till slut❤
Ingen här på jorden ska behöva känna att man blir orättvist behandlad utan som man behandlar andra får man själv del av..
Vet hur jag vill ha det och hur det kommer bli.
Varit en vända till stan idag och köpt nya mattor till hallen och köket eftersom färgerna på dom gamla passade inte in på dom nya golven.
Är så noga med att alla färger ska passa ihop och det värsta jag vet är när man har olika färger på gardiner och mattor och dukar och inte själv kan se hur det ser ut👌
Det är det fulaste som finns.
Hag är noga med mitt hem..
Nu laddar jag för natt 5/5 och hoppas sen att min ledighet blir så jag inte blir utbeordrad igen.
Ska bara vara "jag" den här veckan och tänka på mig själv och åka ut i skogen och njuta och plocka lite svamp..
Snart börjar pluggandet och då har jag ännu mindre tid för mig själv igen..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0