Ny vecka.....

Hejsan igen! En hel vecka sen jag skrev här nu och dagarna bara rusar iväg nu när det är semester.. 
Veckorna rusar iväg och veckan som har varit här det varit både fulla huset här ( som vanligt,) med både barn och barnbarn och vänner och bekanta..
Onsdag var jag ut med min bästa vän på Ludvika festen och träffade nog alla mina arbetskamrater både på Nattpatrullen och på hemtjänsten i Grängesberg och jag hade jätte skoj och pratade med massor av folk..
Torsdag blev det en sväng till Borlänge och shoppade lite och hämtade kläder som jag hade fått i storlek small..
På Torsdag var jag även också på Ludvika festen med en arbetskompis och träffade en massa nya människor och träffade även Benji och Katrine där..
Hade jätte skoj i alla fall och många Goa glada skratt blev det..
I Torsdags hälsade jag även på min son och hans familj och umgicks med mina barnbarn..
I Fredags fyllde mitt barnbarn Wilma år så då var vi upp dit och firade henne och hon fick kläder av oss och var mycket nöjd..
Sen tog jag nya prover inför Falu besöket..
Lördag åkte jag och Anita till Borlänge på en shopping dag och jag hittade äntligen min Everest jacka som jag ville ha ( dyr men det var den värd varje krona)
 Igår var vi upp en sväng till husvagnen och fixade lite där inför kommande helgen med födelsedagsfirande..
Sen hem och åt lite och följde med min dotter till akuten då hon ville ha sällskap dit och sen Vidare till min andra dotter med kläderna som jag fick och gav henne det som jag inte kunde ha och det passade tydligen henne perfekt..
Idag blir det en vända in till stan och besikta bilen då jag fick 2a på bromsar på insidan så världens bästa bilmekaniker 😉😉har nu bytt det på min bil så nu är det nytt( vad skulle jag göra utan en sån redig karl?)
Och helt gratis blev det och delarna med..
Härligt när det inte kostar nånting.
Alltid bra att ha extra delar och bilar som man fått gratis..
Sen måste jag handla det som fattas till helgen..
I morgon är det Falun igen få se vad proverna visar om dom ligger bra eller inte.
Sjukdomen jag har är ju en 10 års risk för återfall så det blir spännande..
Ha en bra dag alla mina Goa därute..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0