Ny vecka

Måndag igen och veckan har åter igen bara ramlat förbi i rask fart som vanligt.
Helgen har varit kanon med släkt och vänner och födelsedags firande på restaurangen uppe i husvagnen med god mat och trevligt sällskap (trots regnet som fallit ner) 
Tagit det lite lugnt i alla fall i den mån som det har gått och fått vila ut lite i alla fall.
Genomförkyld pga allergin fortfarande och hemsk värk i kroppen.
Den som inte är utsatt kan inte förstå hur det är att ha det så här..
Sista dagen på semestern idag och sen är det bara att börja kämpa på som vanligt igen ett tag till innan mina nya planer börjar..
Längtar så tills det börjar nu men då blir det ännu mer att göra och ännu mindre umgänge med andra..
När vi kom hem var vi upp till min son och firade mitt barnbarn Alexander som snart fyller år och fick gott hembakat fika (såklart)
Hon är så himla duktig att baka..
Väl hemma igen åt vi och fick främmande som vanligt..
Fixade klart släpkärra som vi sålde så dom kunde hämta den också..
Kollade en jätte bra film på kvällen..
Idag blir det att åka och fira min största dotter som fyller 32 år idag..
Tänk vad tiden går fort.
Minns det som igår hur jag gick hela dagen som igår med värkar innan jag åkte in sent igår kväll
Tidigt i morse för 32 år sen tittade en liten rödhårig tjej ut till världen ( min första tjej) och jag var över lycklig.
En dotter som skulle visa sig bli min stöttepelare och jag hennes även när vi blev vuxna.
Båda vi har varit så sjuka men vi har kämpat på i nästan 2 år nu och stöttat och hjälpt varandra och åkt skytte trafik till Falun var och varannan dag.
Vi har gråtit och vi har skrattat och henne berättar jag saker för som ingen annan vet.
Hon är bara min❤😘❤😘
Idag är det hennes dag ( bara hennes) 
Mamma älskar dig så mycket..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0