Lördag

Ny dag igen och det är Lördag idag och lite tvätt står på schemat idag.
Varmt som attan är det ute men jag själv älskar ju denna härliga 
Så jag tänker städa och bara vara mig själv idag.
Sitter ute på altan mellan städ och tvätt och njuter av denna värmen.
Vi åkte aldrig upp till husvagnen i helgen då det är alldeles för varmt för våra små troll nu så det får bli att åka upp nästa helg istället.
Sen blev jag utbeordrad att jobba i helgen men det ger en hel del pengar så det tackar man inte nej till.
Mannen fixar med båten och igår köpte vi en motor så nu är det bara att sjö sätta den då..
Igår var vi in och kollade på lite nya husvagnar men vi har nog bestämt oss för att det får bli en kabe..igen.
Men inte mindre än den vi har idag utan snarare en större.
Man blir fort bortskämd att kunna ha stort och röra sig som man vill utan att trängas.
Jag vill ha plats så man ska kunna gå i den fast nån står och lagar mat i den.
Köpte jätte Goa räkmackor på Ica igår som vi mumsade i oss på kvällen till en bra film..
Ha en bra dag alla goa❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0