Fredag

Ny morgon och det är redan varmt ute, jag som älskar denna värme vad härligt..
Igår hade vi över 30 grader varmt och det passar mig helt perfekt..
Igår stack vi ner en vända till mejk och jag hittade lite nya plädar och sånt till vardagsrummet..
Nu är vi klara med att ha lagt nytt golv i båda hallarna och köket och det blev kanon bra.
Nu är det fredag och helg igen ""fast"" för mig som jobbar både vardag och helg spelar det ju inte så stor roll utan det är skönt att vara ledig på vardagarna också när alla andra jobbar..
Sitter ute på verandan och dricker mitt kaffe medans fåglarna kvittrar ovanför mig annars är det ganska lugnt och skönt.
Ingen stress och jag tar dagen precis som den kommer.
Lämnat in min ansökan om tjänstledighet så nu finns ingen återvändo😉👌😉
Ska bli så kul att vidare utbilda mig inom det som jag vill jobba med och få bestämma mina arbetstider lite själv..
Sista veckorna har smärtorna i magen blivit värre ( igen) så på måndag har jag tänkt ringa gym igen för nu kan jag knappt sitta längre men värktabletter tar jag inte utan då får jag ha ont.
Bara dom starka som klarar denna smärta utan nånting..
Jag jobbar och kämpar på så länge det går ändå och vet vilka som faktiskt förstår och finns..
Idag blir det en sväng in till kurts husvagnar😉
Ska passa på att köpa lite nya kaffe koppar till husvagnen.
Det är dyrt med sånt men värt varenda litet öre..
Om det blir så här varmt så blir det en vända upp till husvagnen nån dag också och bara softa lite.
Är så himla skönt att vara där..
 Slappna av och inte behöva bry sig i nånting.. 
Igår beställde jag andra boken om döden och livet av benny Rosenqvist.
Dom är ju så bra hans böcker och precis som jag föreställt mig döden också.
Häftigt.
Den skulle alla läsa som är rädda för att dö..
Jag är ju inte rädd för att dö utan jag längtar ju tills den dagen då jag får komma dit och träffa alla mina nära och köra.
En mycket bättre värld än den vi lever här nere.
Jag hör inte hemma här på jorden.
Jag längtar nån annanstans.
Men jag är väl antagligen inte klar med mina uppgifter här på jorden än så jag får väl göra klart dom först antar jag innan det är dax.
Ha en bra dag och även helg alla fina där ute❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0