Tisdag

Ny morgon som återigen gryr utanför fönstret och det är kallt idag i luften..
Första natten jag sovit i min sköna säng efter att ha jobbat mina 4 nätter igen som har varit både krävande och roliga med min onda kropp..
Nu är man ledig i 8 nätter igen..
Tur att man har sina lång ledigheter efter mina skift annars skulle jag inte orka alls..
Behöver absolut inte jobba ihjäl sig när man klarar sig ändå..
Huvudsaken är väl att man klarar sig och jag är en gudomlig människa på att bunkra så allt finns.. 
I Söndags va vi upp och firade min dotter som fyllde 26 år och träffade barnbarnen som är så otroligt underbara..
Är så lyckligt lottad som har så underbara barn och barnbarn runt omkring mig..
Synd att man skaffade barn med fel man bara..
Usch du borde skämmas..
Igår var jag in och veckohandlade det som fattades men förstår inte att det är redan proppfullt i mina frysar så vi måste nog äta ur det nu först..
Idag kom mitt paket med mina nya kläder ""igen""😃😃
Mannen är iväg och släcker lite lampor på en bil och jag är så glad att man har sånt själv och slippa åka och betala för att kolla vad felet är på bilarna..
Man tjänar in mycket pengar på det..
Igår fick jag svar på proverna ifrån Falun och fick även en ny tid i början på februari 😢
I morgon är det tid hos astma sköterskan som gäller..
Det är alltid nåt på gång..
I förrgår var gänget ut och åkte lite skoter men jag jobbade så synd att man inte kunde följa med..
Idag blir det nog åka in till stan en sväng igen
Är så skönt att vara fri och göra som man vill och behöver aldrig planera uran kan sätta mig i bilen och bara åka när jag vill..
På tål om regeringen som leker med våra pengar och dom vet inte ""ens om dom är pissnöda eller kåta ""möjligtvis pengar kåta..
Det går väl bra när msn har en lön utan att behöva arbeta..
Djävla idioter..
Kommer aldrig rösta igen bara så ni vet..
Folket får ju ändå inte bestämma..
Tack för mig..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0