Onsdag

Ny dag och morgonenen gryr sakta fram medans nyheterna rullar på tv med nya dåd och skjutningar som blivit allt mer alldagligt i sverige..
Sverige är på väg utåt och värre blir det..
Olegitimerade läkare som gör fel så människor dör och sen felvaccinerar människor..
Grattis och välkommen till Sverige.. 
Både jag och mannen har varit upp och tagit nya prover eftersom proverna inte ligger nå bra..
Tur vi har varandra i alla fall 
Det är nog så att när man är sjuk så är det den som inte själv mår bra som förstår en mest..
Falun på Tisdag både hos rematologen för att kolla sjukdomen med blodpropparna och sen gyn eftersom tumörerna blivit fler..
Smärta varje dag och önskar att jag bara kan få bli frisk igen..
Men jag ska inte klaga för det finns dom som har det värre..
Jag har ett lugnt och tryggt förhållande utan tjafs och bråk och framförallt utan att nån misshandlar och trycker ner mig och tycker synd om sig själv.. 
Igår blev det inköp av en nyare sköter så vi bytte upp oss från en 07:a till en 14 års modell så nu har vi det också..
Drabbar ingen fattig😂😂😂
Igår var jag upp till Matte och hälsade på barnbarnen en sväng eftersom det är mest dom som är hit då jag aldrig hinner..
Är det inte jobbet så är det alla läkarbesök som tar upp all min tid..
Har även sökt nytt jobb så nu hoppas jag att jag kommer in på utbildningen också..
Det är ju det här jag vill jobba med och jag höjer min lön rejält kan jag lova..
I natt hade jag en dröm igen så nu är det bara att vänta och se..
Nu blir det lite kaffe här..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0