Lördag

Lördag eftermiddag och i morse klev jag av efter 4 nätter och sovit av och till mest hela dagen och är dötrött..
Idag firar jag 7 år med mannen i mitt liv och åren bara rinner iväg.
7 år av lycka som jag aldrig har ångrat sen den första dagen..
7 år som förändrade mitt liv i den största mån jag varit med om..
Det var då livet vände för mig och jag verkligen fick ett liv..
På riktigt.. 
7 år sen jag fick känna att jag var jag och att livet är till för att leva tillsammans och för att finnas för varann..
Jag vände från ingenting till allting på bara en natt..
Idag är jag så fri och jag har världens bästa svärföräldrar som tycker om mig för den jag är..
Livet rullar på i rask takt och vi bara njuter av den och varandra..
Va in till Rusta en sväng och kikade lite och nu ska vi snart äta gott och se på en bra ny film..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0