Fredag

Dagen börjar sakta gry och jag har jobbat 1a natten av 4 och har nu 3 kvar innan min 8-ledighet..
Snö har det kommit och mer vill vi ha så vi kan åka skoter.. 
Tur man slipper skotta för det sköter ju våran snöslunga så bra åt oss😃😃
Lite vinter vill vi ju ha för att få en fin sommar sen..
Annars så har det hänt grejer minsann..
Vi har varit på kalas hos mitt barnbarn och på nyår spelade vi bingo lotto och åt gott..
Nu har vi börjat ett nytt år och lämnat 11ans år bakom oss som varit ett år med mycket sorger och sjukdomar och går nu in i 3ans år med förväntningar om ett mycket bättre år..
Hoppas att detta år 2019 ger mer glädje och att vi lärt oss nånting av 2018..
Det började med mycket lycka och glädje i familjen då en familjemedlem nådde sina mål och allt har gått så bra ..
Är så glad för hans skull att äntligen nått dit han vill.. 
Vissa har inte öppnat ögonen och sett allt som händer och sker än men snart är tiden inne då man kanske inte längre har något väl än att se..
Ibland är det jobbigt att veta i förväg men tyvärr kan man inte berätta allt..
Det som sker det sker ju i alla fall..
Jag har sänkt min kortison dos igen nu få se hur länge det dröjer innan sänkan skjuter i höjden igen eller när blodtrycket stiger igen eller när gikten återkommer igen!!!!
Jag hoppas att det inte gör det och att allt funkar som det ska nu..
Jag vill bara bli frisk..
 Dax att sova..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0