Fredag

Ny dag som sakta gryr och jag har precis klivit av min 3e natt av 4 och är dötrött..
Väntar på att läkaren ska ringa om mina nya mediciner så jag får rätt..
Va till astma sköterskan förra veckan och jag blåste bara hälften av vad jag ska göra..
Så nya mediciner och prova om det kommer funka..
Tror ni läkaren skrivit ut dom nya medicinerna?
Nej det har han inte för han kan inte svenska och man hör inte vad han säger.. 
Min karl var också till läkaren idag för att han får enorm huvudvärk snabbt och det svartnar för ögonen och han svimmar..
Vet ni vad läkaren så?
I Sverige ska man träna så gå till gymmet i 3 månader och kom tillbaka om det inte hjälper!!
Alltså skojar dom om vården i dagens läge..
Det är inte klokt hur det har blivit i sverige.. 
Jag tycker att ALLA svenskar ska flytta härifrån och sen låta alla som kommer till vårat land att betala skatt istället..
Just ja!då får dom inte in nån skatt och vem ska betala då🤣🤣🤣🤣🤣
Sjuka sverige!
Idag har jag satt in mina räkningar (Det lönen täckte till i alla fall)
Jag lånade ju ut pengar och var snäll förra månaden (pengar som jag lagt undan då jag varit sjukskriven som jag skulle ha denna månad)
För att det skulle täcka den här månaden..
Och eftersom jag inte behövde dom förra månaden så var jag snäll och hjälpte nån som va i kris..
Så nu väntar jag på att dom ska komma tillbaka så jag kan betala alla räkningar och kunna gå på mina behandlingar som jag måste ha för stt orka jobba över huvudtaget..
Jag måste ju också kunna ta mig till jobbet..
Snart dax att sova om läkaren kan klockan så han vet när han ska ringa!
Ut sista natten nu som kommer och sen är jag ledig igen..
Eller ledig och ledig ( läkarbesök och prover igen)..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0