Fredag

Fredag och helg igen och jag har hunnit vila några dagar och har några lediga dagar kvar än..
Är skönt med lång ledigheter.. 
Va till läkaren härom dagen och jag har varit så tung i mina lungor en längre tid nu och fick göra blås testet som visade att jag bara hade halva min kapacitet i mina lungor både före och efter medicinering så nu blir det att prova nya mediciner få se om det blir bättre..
Alltid ska det vara nåt!
Men det gäller att se positivt ändå och se att man har det nog bra ändå..
Ny tid på gyn i början på februari också då jag hade fått fler myomer nu..
Och ny tid hos min  rematolog för nya tester och prover igen..
Stamkund i falun!
I morgon kommer min minsta son på besök..
Idag har killarna varit ute och åkt lite skoter..
Jag har varit med min dotter till stan och handlat lite inför helgen..
Bunkrat upp med vitaminer för att man ska må något sånär..
Nu har den där korkade löven blivit statsminister och vi får tacka dom som nu röstat på lacket som innebär mer terror och mer våldtäkter och mord..
Så vill svenskarna ha det tydligen så sverige är sålt nu..
Nu ska dom som röstat på skitstövlarna inte klaga sen när dom blir utförsäkrade och utan pengar och allt kommer bli behövs prövat..
Grattis till er säger jag bara..
Igår kväll hade jag film kväll med min största dotter och bi smaskade och åt gott och kollade på en skräckfilm..
Älskar när vi har egentid tillsammans..
Så det gör vi om snart igen..Nu blir det film mys med my lover😍😍😍😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0