Torsdag

Torsdag och veckan är snart slut åter igen och jag är fortfarande inte bra.
Fick åka upp i morse till min dotter då mitt barnbarn skurit sig och det var blod lite överallt..
Stoppade blödningen( undersköterska som man är) 😃😃
Hem igen dötrött och försöka sova lite..
Väntar fortfarande på pengarna som jag vill ha tillbaka då jag fått lämna återbud till precis allt som behandlingar och läkarbesök för att över huvud taget kunna må bra och orka jobba..
Tjatat och tjatat men inga pengar än..
Ibland undrar jag hur man tänker när man får hjälp av nån så man inte hamnar på gatan..
Ska man inte försöka åtminstone ge tillbaka då så inte den som hjälpt hamnar i kris..
Den här personen tänkte vara på sig själv när det var kris och sen när jag var snäll och lånade ut så fick jag strunta i massor av behandlingar och läkarbesök för att mån annan förstört det..
Tycker man borde skämmas när man är vuxen och gör så..
Ja dum som man är så sitter man där och blir själv lidande för att man hjälper till..
Nu är det fredag i morgon och jag ska på anställningsintervju men denna människa kan man ju säga har inget samvete eller medlidande alls..
Det är jätte tråkigt att det finns såna människor..
Trodde att när man hjälper så gör folk samma sak tillbaka..
Blir så djävla less..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0