Torsdag

Torsdag redan och vi är i mitten på veckan och idag har det snöat.
Nu går det åt rätt håll snart i alla fall..
Sitter här och funderar och njuter av att vara ledig då jag har världens bästa schema..
Snart blir det 2 utbildningar och 2 föreläsningar och det ska bli riktigt kul.
Dricker mitt kaffe och kollar på mina serier och har vilat min kropp.
Inte lika mycket värk idag så det är ju bra..
Blev uppbjuden på fika idag av min dotter så vi har nyss varit där..
Kallt var det ute och jag gillar ju inte kyla..
I morgon får ni hålla alla tummar åt mig för i morgon kan bli ett avgörande för mig och en ny början på mitt liv..
Det ska bli så spännande..
Kanske blir jätte bra eller kanske inte..
På Tisdag har jag massage igen och det ska bli så skönt..
Onsdag blir en heldag i Borlänge och äta gott och shoppa lite..
Torsdag lönesamtal..
Ja veckan bjuder på en hel del nya utmaningar..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0