Tisdag

Ny dag och ny vecka och nytt o nytt o nytt och tankarna bara snurrar i mitt huvud..
Det har varit ganska mycket nu med kalas på kalas och i helgen var jag både barnvakt åt barnbarnen och fylle chaufför.. 
Ont i kroppen och fått avboka 4 behandlingar som jag skulle både haft och behövt för att ens orka med allt..
Men det är så när nån människa är desperat och ska hamna på gatan över jul men Ulla var så snäll och lånade ut pengar för att dom skulle ha nånstans att bo..
Sen blir jag förbannad när vuxna människor som lånat pengar när dom sitter i skiten och sen när man måste ha tillbaka det så sätter dom den som hjälpt dom i skiten..
Det är just tacken för att man är snäll och hjälper nån..
Förstår inte hur man kan göra så mot nån som fanns där när man behövde hjälp.. 
Jag trodde att när man ställer upp på nån och räddar den ur en sån knipa så ger man tillbaka också så inte en annan hamnar i samma skit..
Är då trött på människor som beter sig så här..
Folk som är falska och sköter i att höra av sig så nu sitter jag där bara för att just jag ville vara snäll..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0