Tisdag

Ny dag och solen tittar fram bakom molnen och våren är verkligen på väg nu..
Igår morse när jag gick av nattskiftet så la jag mig inte och jag brukar inte göra det heller..
Åkte in till stan och handlade lite grönsaker och sånt eftersom vi bantar i våran familj nu..
Mannen har gått ner 7 cm i midjan på 7 dagar..
Bra jobbat..
Jag har gått ner 2 kilo på 3 dagar..
Somnade i soffan framåt kvällen trött som en gris och sen vaknade när mannen kom hem ifrån jobbet och sen har jag sovit som en stock i natt..
Idag har jag haft besök av min dotter och dotterbarn här på förmiddagen efter att jag kom hem och fått massage..
Det var skönt men djäklar vad ont det gjorde..
Ska inte gå 4 veckor emellan..
Men klart jobbet man har gör ju inte saken bättre och jag var helt sned..
Idag åker jag iväg en sväng men i morgon åker jag en liten längre bit ut på äventyr igen..
Är så skönt nu när det är varmt och skönt ute och solen skiner..
På fredag går vi in i en ny månad och snart får man åka upp till husvagnen och njuta igen..
Barnbarnen tjatar redan..
Var på anställningsintervju i fredags och det gick bra och det ska bli spännande..
Lönesamtal på Torsdag har jag också..
Var iväg och köpte en ny dammsugare häromdagen och ingen skit från rusta utan jag kostade på en bättre och dyrare den här gången så den gamla fick åka ut i garaget och vi ska ha den när vi städar bilarna..
I helgen ska mannen gå igenom min bil så den är klar för besiktning sen för olja och servat den är redan gjort..
Tur man har en karl i huset som kollar över allt innan pärlan ska besiktas..
Jag och min massör pratade om idag hur illa det har blivit i sverige..
Det här är bara början..
Bara att folk ser inte det..
Hon sa som jag att skulle hon flytta blir det nog Norge och det har jag också sagt..
Där finns det också jobb och jag har halva släkten där och där kommer inte terrorister in hur som helst utan dom har lite mer koll än här..
Tur det finns i alla fall.
Tycker synd om alla barn som ska växa upp i detta elände..
Barn som mördar barn och det är inte klokt hur det har blivit..
Värre kommer det bli..
Nej ha en bra dag alla..
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0