Söndag

Ny dag och nyss vaknat efter en hektisk natt på jobbet men ack så rolig..
Har världens bästa arbetskamrater och sköterskor på jobbet..
Solen skiner ute och nu är vi allt på väg åt rätt håll..
Dricker kaffe och laddar för ytterligare en natt med dom bästa..
Går av i morgon och är nu välförtjänt av en 7- ledighet..
Men veckan är fullbokad av behandlingar och äventyr ändå..
Skönt att ha det schemat jag har så jag hinner bland annat vila kroppen emellanåt och att hinna med allt annat som måste göras pga sjukdomar som man har..
Men jag klagar inte utan jag ser allt framåt då jag är en positiv person..
Kämpar på för fullt i mina sjukdomar och försöker se framåt och hoppas att en dag blir det bra..
Jag har ytterst få människor i mitt liv som stöttar och finns men dom få som finns är verkligen värda guld..
När man inte har så mycket stöttning så är jag helt säker på att man blir ännu starkare i sig själv då man nästan jämt får kämpa på egen hand och klara sig själv..
Dom tar bara dom starka som klarar av det😃
Sen i och med att jag vet en hel del om saker och sånt så vet jag vilka vägar jag ska gå..
Många vet inte att det finns sätt att gå på så dom använder mediciner som bara trycker ner och förgiftar kroppen ännu ner..
Det är lite synd..
Ätit semla som är så gott och det är ett måste så här innan våran kommer..
Blir en och annan semla i veckan..
Älskar våren och sommaren även om våren innebär mycket pollen och allergi..
Men det går över..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0