Onsdag

Onsdag morgon och mitt i veckan (ännu en gång) och veckorna bara flyger iväg..
Jag har legat sjuk nu ( ännu inte bra) men var till Falun igår och fick tabletter emot mitt höga blodtryck då det inte vill gå ner av sig självt..
Så fick jag nya mediciner till mina myomer( tumörer) i livmodern få se om det kommer hjälpa.. 
Inte kul att gå med smärta dagarna i ända heller..
Haft huvudvärk i 9 dagar och fått lämna återbud nu på 3 av mina behandlingar som jag behöver så väl( pga att nån annan som man hjälper sätter en i skiten)
Om man är snäll och hjälper nån så tänker man nog att det ska gälla samma tillbaka men när man inte ens hör av dig blir man ju både leden och arg och irriterad..
Jag sa redan förra månaden att jag behöver ha till mina behandlingar och jag var snäll och räddade nån som verkligen hamnat i skiten men inte ens ett sms eller att man hör av sig får man..
Om man nu sitter i skiten och man får hjälp kanske man ska fundera på att inte sätta nån som hjälper en i skiten..
Blir så djävla förbannad.. 
Ny behandling på fredag som jag varken kan vara utan eller lämna återbud så nu håller jag tummar att just DU fattar vad jag måste ha..
Man ska vara lika snäll mot dom som ställer upp..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0