Måndag

Ny vecka och helgen är återigen förbi och det går så fort veckorna..
I torsdags skar mormors Wilma sig så jag fick åka upp i ottan och stoppa blödningen( undersköterska som man är)..
Det gick bra och en av mina bästa svärdöttrar skjutsade in dom till sjukhuset så Wilma fick sy..
Och jag fick åka hem och sova..
Sen på Fredag sov Wilma här för att Hon skulle få lite lugn och ro när Thilde skulle ha sitt barnkalas..
Hon somnade halv 9 och var så snäll..
På Lördag var det kalas för Thilde så vi var upp och firade henne..
Träffade en hel trevliga människor där..
Hem och slängde mig i soffan och vilade då värken dom sista veckorna inte varit nå kul alls..
Men det är inte mitt fel..
Söndag låg jag i soffan också hela dagen och kollade på serier.
Hämtade en trofast förvaring som jag kan ha alla leksaker i..
Skrev både i fredags och i Lördags om mina pengar men INTE ENS ETT SVAR fick jag..
Dålig stil av vuxna människor..
I dag Måndag var jag uppe halv 6 och gjorde mig i ordning och drack kaffe och kollade nyheterna..
Therese kom och hämtade mig 8 och så drog vi till Falun en heldag..
Inga parkeringsplatser så jag släppte av henne till slut och åkte vidare..
När hon var klar blev det Ikea en vända för hon skulle handla möbler..
Sen hem och vräkte i mig värktabletter efter att ha mått så himla dåligt hela dagen..
Inte varit mig själv alls idag..
I morgon är det fullmåne och nu händer det grejer minsann för många..
Annars går livet vidare och mina drömmar besannas..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0