Fredag

Ny dag och kallt är det ute och jag ligger sjuk ""igen"" så det är inte så kul..
Ont i huvet och kroppen och ser konstigt på ögat igen.
Har ju tid hos läkaren på Tisdag i Falun så jag hoppas att jag klarar mig tills dess annars får det ju bli jouren..
Igår natt har min dotter sovit här pga en del omständigheter.. 
Det var kul..
I helgen ska det komma ännu mera snö och bli jätte kallt så jag antar att gänget ska ut och åka skoter men jag tänker vara inne i värmen..
Härligt att ligga inne i värmen när det  är oväder och bara mysa..
Jag har inte fått tillbaka pengarna än som jag lånade ut trots att jag sagt till så nu fick jag ta återbud på ytterligare en behandling som jag hade behövt till min onda kropp.. 
Kul att spara och låna ut till hjälp och sen inte få tillbaka det när man behöver..
 Tur man kan lita på folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0