Onsdag

Dagen idag är det ganska länge sen jag skrev här för nu är det ganska mycket som är i rullning..
Dagarna rullar iväg och jag och mannen har både ätit och druckit gott.
Förra helgen va vi uppe i husvagnen och min dotter med familj var också med dit med sin husvagn.
Jag drack vin för första gången och jisses vad gott det var..
Nu har jag lärt mig det också😉
Vi hade jätte skoj med mycket skratt och tok och åt och drack gott hela helgen.
Jätte mysigt att dom ville åka med och vara där en hel helg så vi fick umgås..
Det måste vi göra om flera gånger..
Sen har jag jobbat och jobbat igen😄
Gått ut lite extra också då det inte finns några vikarier..
Fått sån klåda på armarna pga att dom fasat ut kortisonet nu så levern hänger inte riktigt med..
Härom dagen köpte jag en till bil ( en golf) och jag som bara brukar ha Volvo!
Dagen efter köpte mannen också en golf👌😉😄s så nu har vi lika bilar igen..
Idag kom jag äntligen iväg och hälsade på mitt nya lilla barnbarn som kommit till världen.
En jätte fin liten tjej som var så söt och så lik min son när han var liten❤
I morgon ska man upp tidigt för jag ska börja skolan då och jag ser verkligen fram emot det..
Det ska bli jätte skoj..
Nu ä
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0